13 вересня 2010 р.

Тоше Проески - Несаница / Tose Proeski - Nesanica




Оригінал на сербській мові:
Несаница

На срцу ми лежи једна стара рана
Која неће из њедара нигдје
Па се срце пита моје
Без ње живети
Како ли је, како ли је

Па се срце пита моје
Без ње живети
Како ли је, како ли је

Иди иди несанице
Да не видим твоје лице
Да ми зора бол не ствара
Иди пусти ме да је одсањам

На срцу ми лежи једна стара рана
Да га пусти срце је моли
А рекла је да га
Дуго неће бољети
Али боли, али боли

А рекла је да га
Дуго неће бољети
Али боли, али боли

Иди иди несанице
Да не видим твоје лице
Да ми зора бол не ствара
Иди пусти ме да је одсањам
Український переклад:
Безсоння

Не серці моєму лежить єдина стара рана
Що не хоче з грудей йти
І серце питає моє
Без неї жити
Як же бути, як же бути

І серце питає моє
Без неї жити
Як же бути, як же бути

Йди, йди безсоння
Щоб не бачити твого лиця
Щоб мені до світанку біль не створювалась
Йди, пусти мене, щоб відпочити

Не серці моєму лежить єдина стара рана
Щоб відпустити, серце молить
І каже що
Довго не буде боліти
Але біль, але біль

І каже що
Довго не буде боліти
Але біль, але біль

Йди, йди безсоння
Щоб не бачити твого лиця
Щоб мені до світанку біль не створювалась
Йди, пусти мене, щоб відпочити

Немає коментарів:

Дописати коментар